مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

یک سال گذشت...

سلام دوستان و همراهان همیشگی ما ان شا الله که امتحاناتتونو خوب داده باشید. 

 

 

 

به اطلاع شما عزیزان میرسانم مهندس برتر یک ساله شد .جا داره از مدیریت  وبلاگ و همچنین نویسندگان عزیز بخاطر تلاششون تشکر کنم و از همه مهمتر از شما دوستان و دانشجویان عزیز که در این یک سال از ما حمایت کردید تشکر ویژه می کنم ان شا الله که همچنان حامی ما باشید. 

 

به همین مناسبت از شما دوستان تقاضا دارم تا انتقادات و پیشنهادات و نظرات خود را در راستای بهتر شدن وبلاگ با ما در میان بگذارید .

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهروزین جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:09

مرسی
البته بگم که با مطالب علمی مخالف نیستم هااا.بعضی از مطالبتون واقعا جالب بودن و تونستم ازشون استفاده کنم و بقیه هم که خوشم نیومده شاید این علاقه شخصی من بوده
همگی خسته نباشید

بهروزین پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:09

سلام
تولد وبتونو تبریک میگم.ایشالا 100 ساله شه
یه چیز که بنظرم زیاد خوب نیست اینه که 99 درصد مطالب وبتون علمیه و من خودم راستش اگه 10 بار اومدم یکی دوبارشو نظر دادم
موفق باشید(مثل همیشه)

سلام خانم بهروزین.
نظر شما کاملا قابل احترامه ولی از همون اول که بنای وبلاگ گذاشتیم به اسم علمی بود .ولی حتما سعی میکنیم از این به بعد مطالبمون متنوع تر و جذاب تر و در عین حال علمی باشه.

e.gh پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:58 http://shimi88sgh.blogfa.com

سلام. تولد یک سالگی وبلاگتون رو تبریک میگم. تلاشتون در این یک سال قابل تحسینه. وبلاگتون بسیار خوب و پرمحتواست و نسبت به اوایل شروع کارتون پیشرفت فوق العاده ای داشته، مطالب هم در عین علمی بودن جذابیت بیشتری پیدا کردن.
موفق و سربلند باشید.

سلام . شما لطف دارید.
مر۳۰

سهیل چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:03 http://barghiha89.blogfa.com

سلام اگه خواستین مارو با اسم برق ۸۹ جندی شاپور لینک کنید!بگید با چه اسمی لینکتون کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد