مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

آموزش نصب نرم افزار MSC Adams 2014




آموزش نصب آخرین ورژن نرم‌افزار ادمز را می توانید از طریق پیوند زیر دانلود کنید: (با تشکر از دکتر حمید محمد صدیقی- عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز)

دانلود آموزش نصب نرم افزار MSC Adams 2014

همچنین فایل نصب نرم‌افزار‌ را می توانید از پیوند زیر دانلود کنید:

دانلود فایل نصب نرم‌افزار ادمز ۲۰۱۴

نظرات 12 + ارسال نظر
JLGHKB دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1398 ساعت 23:02

من چرا بعد از مراحل نصب msc_licensing_11.9 با ارور server does not exist برخورد میکنم

افشین سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 16:57

ما شاءالله دکتر صدیقی

alireza چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 22:44

واقعا ایول

دانشجو یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:28

سلام .اقا خدا خیرت بده .دهنم سرویس شده بود

حمید پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 18:54

خیلی ممنون
ببخشید
من همین کاروکردم برای کرک شدنش میزنه موفق آمیز بوده ولی وقتی دوباره اجراش میکنم ارور میده که یه فایلش گم شده

سلام
ممکن هست که نرم افزاری روی لپ تاپ شما علاوه بر این نرم افزار باشه که کرک این دو نرم افزار با هم مشکل داره. licence manger ادمز رو باز کنید. یک بار stop server کنید و مجددا star server کنید و بعد نرم افزار رو باز کنید. اگر با این کار مشکلتون حل شد، هر بار که مجددا این مشکل پیش اومد، همین کار رو تکرار کنید.
موفق باشید

alireza جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 17:51

لایک داری واقعا خیلی درگیر نصب بودم
سپاس

مگانیک یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 23:29

بنازمت مهندس

حمید دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:10

سلام من ویندوزم 10 است adams2013 نصب کردم با روش کار شما گفتید الان که اجرا میکنم برنامه adams لوگو برنامه باز میشه و همینجوری میمونه و برنامه بالا نمی آید میشه راهنمایی کنید ممنون

با سلام. هر بار قبل از باز کردن برنامه adams، از بخش licensing، یکبار stop server و مجددا start server بزنید، سپس اقدام به اجرای نرم فزار کنید.
امیدوارم با این روش مشکل شما حل شود. موفق باشید.

سینا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:49

ممنون...

علی پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 14:13

خیلی ممنون.

محمد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 http://pars-soft.com

لطفاً از وبسایت ما بازدید بفرمایید

Ali سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 17:35

سلام آقا ایمان من دانش آموز پیش ریاضیم و به مکانیک و برق علاقه دارم و توان قبولی در دانشگاه های خوب تهران رو دارم اما اطرافیان منو نسبت به آینده دودل کردن و میگن برو تجربی.شما که تو یکی از بهترین رشته های بهترین دانشگاه های ایران درس خوندید نظرتون در مورد آینده و درآمد برق و مکانیک چیه؟خواهش میکنم راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد