مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مسابقات RAADCUP

سلام  سلام  سلام , سلام به شما عاشقان روباتیک , امیدوارم حالتون خوب باشه.

 

از امروز مسابقاتی به نام رعدکاپ در اصفهان شروع میشه که تعداد زیادی تیم در این مسابقات شرکت می کنن. یکی از این تیم ها از بچه های دانشگاه خودمون یعنی دانشگاه صنعتی جندی شاپور تشکیل شده , این تیم 5 نفره ربات مسیر یاب خودشونو طی تلاشهای شبانه روزی در مدت 4 ماه ساختند و من شخصا شاهد تلاش انها بودم.لازم به ذکره که بچه ها کاملا خصوصی و بدون پشتیبانی جایی به این مسابقات رفتن.بچه ها امروز مسابقه دارن . برای این عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم . شما هم براشون دعا کنید.

 

اعضای تیم MechaStars : آقایان ایمان سودمند, عماد میاحی,رهام عساکره,محمد باوری, علی وحیدی 

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:36

بعد ۴ ماه تلاش شبلانه روزی!!!! جی شد؟؟؟؟ نکنه فقط خواستین برین اصفهان و بگردین؟؟؟؟ کلکاااااا

علیرضا دوست سینا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:32

سلام.منم دعا نکردم چون میدونستم کلاهبرداریه!!!!!!حتی بهشون هم گفتم ام کو گوش شنوا!!!!! به هر حال مسابقات بعدی چهلم میشن

سینا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

سلام.من دیر اومدم.اما براشون دعا کردم و فهمیدم مقام اوردن.بین ۱۰۰تای اول هم غنیمته!!!!!!!!!!!!!!!!!!دمشون گرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد