مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

کیبورد همراه روزنامه نگار

jorno-narenji_ir.jpg

 

  

تکنولوژی ساخت نمایشگر های لمسی کم کم تحرک و پویایی را در بازار ساخت و فروش کیبورد ها کمرنگ تر می کند. اما در سرعت تایپ هنوز کیبوردها با فاصله زیادی مقام اول را دارند. اگر شما هنوز جزو آن دسته از کاربران هستید که تایپ کردن با کیبوردهای حقیقی را دوست دارید، می توانید در کنار تلفن همراه، یک کیبورد همراه نیز داشته باشید.

این یک کیبورد کامل QWERTY است که Jorno نام دارد. به کمک بلوتوث با دستگاه های مختلفی نظیر آیفون، آی پد، انواع گوشی های HTC و نوکیا و خلاصه هر وسیله دارای بلوتوث2.1+EDR، ارتباط برقرار کرده و تبدیل به یک کیبورد بلوتوث برای آن می شود.

 

دکمه های آن 15% از اندازه استاندارد هر دکمه کیبورد معمولی کوچکتر و تقریبا برای هر کاربری قابل استفاده است. این کیبورد از دو قسمت خم شده و همانند یک جعبه بسته می شود. ابعاد اش هنگام جمع شدن8.5*8.5 سانتیمتر و ضخامت 0.7 سانتیمتر است. باتری لیتیومی آن با یک بار شارژ برای یک ماه کار کافی است و وزن اش 240 گرم است.

 

این کیبورد برای کسانی است که همه جا نیاز دارند ابزار تایپشان همراهشان باشد و همیشه هم لپ تاپ حمل نمی کنند. بنابراین روزنامه نگاران و خبرنگاران یکی از گروه های هدف اصلی شرکت سازنده این کیبورد محسوب می شوند. از هم اکنون تا پایان اکتبر 2010 می توانید سفارش خرید این کیبورد همراه را با قیمت 79$ بدهید. به نظر من این کیبورد حتی می تواند یک وسیله بسیار مفید برای جزوه نوشتن و یادداشت برداری در کلاس های درس باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد