مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

با اسپری در یک چشم به هم زدن لباس بدوزید!

fabrican1_narenji_ir.jpg 

امشب مهمانی دعوت هستید اما لباس مناسب ندارید. نظرتان در مورد تولید یک لباس اختصاصی طی چند لحظه چیست؟ طراحان کالج ایمپریال لندن و کمپانی فابریکن ، با به دست آوردن ترکیبی مایع، می توانند لباسی را با سرعتی ویژه بر روی پوست بدن و دقیقا اندازه هر شخص تهیه کنند. با عملی شدن این طرح می توانید با یک اسپری ماده مخصوص را روی بدنتان بپاشید و چند دقیقه بعد لباس جدید حاضر است.

آقای Manel Torres سرپرست تیم می گوید در ابتدای شروع این پروژه به دنبال ترکیبی بودیم تا بتواند لباسی ایجاد کند که قابل شستشو باشد و هیچ نوع حساسیت و صدمه پوستی برای شخص به دنبال نداشته باشد. پس از بررسی های متعدد، مایعی مخلوطی از ذرات فیبر و پلیمر را که با اندکی افزودنی و رنگ آمیخته شده به دست آوردیم.

 

کافی است که مایع را داخل پیستول رنگ رزی ریخته و بر روی پوست بدن پخش کرد. پس از افشاندن به سطح پوست، ذرات به یکدیگر متصل می شوند و لایه ای را بر روی سطح پوست به وجود می آورند. این لایه همان لباس ویژه ای است که در یک چشم به هم زدن دوخته شده است.

 

جنس این لباس با توجه به نوع فیبر استفاده شده و نحوه افشاندن آن بر سطح پوست می تواند شبیه پشم، نخ و یا آکریل باشد. این لباس منعطف و قابل شستشو است و می توان آن را در مجاورت سایر البسه به راحتی نگه داری کرد.

 به گفته سازندگان با تدابیر بهداشتی بیشتری می توان از این فن آوری در زمینه بانداژ زخم ها با وضعیت بهتری که درد و ناراحتی کمتری برای بیمار داشته باشد استفاده کرد 

این ترکیب در حال حاضر تنها به عنوان یک طرح اولیه مطرح شده و هنوز در حال طی کردن مراحل آزمایشی خود می باشد. اما می توانید امیدوار باشید طی چند سال پیش رو آن را در اختیار داشته باشید. بعد از این می توانید لباس ها را با طراحی اختصاصی خودتان و در سایز دقیق تولید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد