مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

مهندس برتر

آموزش نیاز های ((اصلی و فرعی)) مهندس مکانیک

تست هوش

اگر بتوانید ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه در عکس زیر پیدا کنید، نیم کره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است.صورت 1 دانه است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل میکند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آنرا پیدا کنید،پیشنهاد میشود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر بشود

 

 

اگر نتونستید چند روز دیگه جوابو براتون میزارم

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsoos سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:59

سلام.دنبال تستای مشکلتر بگرد عزیزم.

خودت تو چند ساعت یافتی؟

من با نگاه اول پیداش کردم شما چطور آقای تجدد .....؟

علی شریعتی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:47 http://www.mechanic-khodroha.blogfa.com

سلام به هم رشته ای های عزیزم واقعا وبلاگ جالبی دارید ! منم یه وبلاگکی دارم چجوری میتونم باهاتون تبادل لینک کنم؟

علیرضا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:40

سلام عزیزم.
مهرداد جون سر این مرد اینقدر تابلوه که حتی پسر خاله ۹ ساله من زود پیداش کرد!!!!!!!

سلام علیرضا جان
پسر خالت به خودت رفته با هوشه

m.gh یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:15

نیم کره راست مغزم به صورت عادی پرورش یافته......باید بیشتر روش کار کنم
پست جالبی بود موفق باشید

سلام
حتما روش کار کنید ولی بازم خوب تونستید تشخیص بدبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد